Habana del meu cor

Diuen que una imatge val més que mil paraules. Modesta conclusió, hi ha imatges que amb totes les paraules del món no es podrien descriure. L’Havana és un lloc on la imaginació és superada mil vegades per la realitat, seria un pecat voler descriure amb paraules aquest fenomen, que és el d’una ciutat que contamina l’ànima dels que la visiten fins al punt que el seu record els acompanyarà per sempre. No hi ha antídot per l’enyorança, i en el meu cas quan la vaig visitar per primera vegada vaig tenir la sensació que sempre havia estat allà. Aquesta fotografia que vaig fer fa uns anys em parla cada dia des de la paret de la meva habitació, i manté viva l’esperança que algun dia totes les ciutats del món puguin arribar a asemblar-se a:  l’Havana del meu cor.

~ por vforner en agosto 9, 2011.

Responder

 
