Aniversari

Avui 9 de juny ha sigut el meu 63 aniversari. Els meus amics com cada any s’han oblidad. Suposo que desores dels 50, l’aniversari no es motiu de celebració, i es per aquest mateix motiu, que jo tampoc els he convidat a menjar aquesta suculenta paella  que la meva estimada esposa m’ha regalat. Axi que ens la hem cruspit tots dos sols amb una ampolla de cava, y despres hem jugat a un joc al que tampoc els hagues pogut convidar.

~ por vforner en junio 10, 2012.

Una respuesta to “Aniversari”

  1. Nunca es tarde para felicitarte. Espero no tener que esperar hasta los 63 para probar esa paella. Un brazo

Responder

 
