Metro de Nueva York

Avui dissabte la meva dona tenia feina i ha declinat la meva invitació per anar a Barcelona a fer un volt. Així que després de consultar la meva agenda i comprovar que no em queda cap amic he decidit sortir amb l’altra. La Fuji X100 i jo de mutu acord hem decidit baixar al metro a la recerca d’alguna presa que estigui a l’alçada. Com sempre la paciència del caçador ha tingut la seva recompensa – en l’estació de Triomf–. Allí estava la imatge, Mikel Jordan, i els seus germans de la NBA ¿en una estació de Nova York?.0009

~ por vforner en diciembre 8, 2012.

Responder

 
